eSlužby A - Z Mapa stránky Kontakt

Výzva na predloženie ponuky na vypracovanie štúdie uskutočniteľnosti, prevádzkového modelu a modelu financovania projektu "Poliklinika Senec"

 MESTO SENEC

Mestský úrad v Senci, Mierové nám. č. 8, 903 01 Senec

 

 

 

 

 

 

 

VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONUKY

na poskytnutie služby s názvom

„Vypracovanie štúdie uskutočniteľnosti,

prevádzkového modelu a modelu financovania projektu „Poliklinika Senec““

v súlade s § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení

niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“)

a smernice primátora Mesta Senec č. 3/2020.

 

 

1.         Identifikačné údaje verejného obstarávateľa

Názov:                         Mesto Senec

Sídlo:                           Mierové námestie 8, 903 01 Senec

IČO:                             00 305 065

DIČ:                             2020662237

kontaktné miesto:         Útvar stratégie a rozvoja mesta

Kontaktná osoba:         Ing. Boris Tušer

Telefón:                       02/2020 5140, 0910 990 977

e-mail:                          tuserb@senec.sk

 

2.             Názov zákazky

„Vypracovanie štúdie uskutočniteľnosti, prevádzkového modelu a modelu financovania projektu „Poliklinika Senec““

 

3.          Typ zmluvy

S vybratým uchádzačom bude uzavretá Zmluva o dielo podľa § 536 Obchodného zákonníka

 

4.          Miesto dodania predmetu zákazky

Mestský úrad Senec, Mierové námestie č. 8, 903 01 Senec, Útvar stratégie a rozvoja mesta

 

5.          Opis predmetu zákazky

Predmetom zákazky je vypracovanie štúdie uskutočniteľnosti, prevádzkového modelu a modelu financovania projektu „Poliklinika Senec. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy.

 

6.         Požiadavky na riadenie, riešiteľský kolektív:

Riešiteľský kolektív musí byť zostavený tak, aby tvoril komplexné profesijné zastúpenie pre spracovanie predmetu zákazky, predovšetkým: projektového riadenia, facility manažmentu v oblasti zdravotníctva, technickej vybavenosti, ekonómie, financií a ďalších profesií.

6.1       Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:

Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona, spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní.

  • Podľa § 32, ods. 1, písm. e) Doklad o oprávnení podnikať v oblasti predmetu zákazky. Postačí poukázať na zverejnenie v príslušnom obchodnom resp. živnostenskom resp. v inom príslušnom registri formou zaslania internetového (webového) odkazu alebo zaslanie skenu výpisu z príslušného registra.
  • Podľa § 32, ods. 1, písm. f) Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Uchádzač túto skutočnosť preukáže predložením podpísaného čestného vyhlásenia. Uchádzač túto skutočnosť čestne prehlási vyplnením Návrhu na plnenie kritérií.

 

6.2       Podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti:

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 34 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:

  • § 34 ods. 1 písm. a) zákona: zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona.
  • § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.

 

6.3       Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 zákona musia byť v ponuke predložené ako originály, alebo ich úradne osvedčené kópie.

 

6.4       V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.

 

6.5       Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania záväzkového vzťahu uchádzača s verejným obstarávateľom. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku § 34 ods. 1 písm. g) zákona, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne poskytovať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.

 

6.6       Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznamom poskytnutých služieb a referenciami preukázal, že za predchádzajúce tri roky zrealizoval:

a)     Min. jednu zákazku predmetom plnenia ktorej bolo vypracovanie štúdie realizovateľnosti.

b)    Min. jednu zákazku predmetom plnenia ktorej bolo vytvorenie finančnej analýzy projektu.

-      pričom aspoň jeden projekt mal hodnotu 30.000,00,- EUR bez DPH

 

Za referenciu je možné považovať iba takú dodávku, ktorej realizácia nebola predčasne ukončená z dôvodu odstúpenia od zmluvy na základe porušení zmluvných, resp. zákonných povinností zo strany dodávateľa.

 

7.         Zároveň sa od uchádzača požaduje predloženie:

  • dokladu o oprávnení podnikať, v ktorom musí byt' zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na uskutočnenie požadovaných prác, prípadne iné oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov - fotokópia,
  • preukázanie odbornej alebo technickej spôsobilosti, minimálne 3 ročnej praxe a skúseností s obdobným predmetom zákazky. Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky uvedením konkrétnej zákazky s kontaktnou osobou odberateľa (tel., e-mail), u ktorej je možné si takúto referenciu overiť,
  • návrh obsahu a rozsahu predmetu zákazky, ktorý následne aj ocení. Obstarávateľ si vyhradzuje právo spresniť obsah a rozsah predmetu zákazky.

 

8.         Ostatné podmienky

8.1       V prípade, že uchádzač je fyzická osoba, bude tento uchádzač zároveň hlavný riešiteľ predmetu zákazky a bude zmluvne zodpovedný za vypracovanie predmetu zákazky.

 

8.2       Ak je uchádzač právnická osoba, bude hlavným riešiteľom predmetu zákazky a zmluvne zodpovedným pre vypracovanie osoba, ktorá je štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo zamestnancom uchádzača.

 

8.3       Zhotoviteľ osobne odovzdá dielo v čase, ktorý bude dohodnutý v Zmluve o dielo splnomocnenému zástupcovi objednávateľa, ktorý potvrdí jeho prevzatie podpísaním protokolu o odovzdaní a prevzatí.

 

8.4       Dielo, resp. jeho jednotlivé časti podľa v zmysle Zmluvy o dielo sa bude považovať za riadne vykonané, ak ich zhotoviteľ odovzdá objednávateľovi v lehote plnenia podľa zmluvy a objednávateľ v lehote do 30 pracovných dní odo dňa odovzdania nevytkne vady diela. Prevzatie diela a jeho kvalitu potvrdia po uplynutí, resp. počas uvedenej lehoty, zmluvné strany v preberacom protokole, ktorý podpíšu oprávnené, resp. poverené osoby za zhotoviteľa i objednávateľa. Vyhlásením objednávateľa v preberacom protokole, že dielo prijíma, vzniká zhotoviteľovi právo fakturovať.

 

8.5       Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odsúhlasiť jednotlivých pracovníkov s odbornou kvalifikáciou poverených vykonaním zákazky.

 

8.6       Dokumentácia bude spracovaná so štandardom pre uvedený druh dokumentácie; v slovenskom jazyku a odovzdaná v troch vyhotoveniach v tlačenej podobe a jedenkrát v elektronickej podobe vo formáte pdf, doc na dátovom nosiči.

 

8.7       Záujemcovia majú možnosť vykonať ohliadku miesta plnenia zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Termín a čas ohliadky si môžu záujemcovia dohodnúť vopred u kontaktnej osoby.

 

8.8       V prípade, že dielo alebo jeho ktorákoľvek časť, ktorého vykonanie je predmetom tejto výzvy bude spĺňať náležitosti diela podľa zákona č. 185/2015 Z. z. o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon) v znení neskorších predpisov (ďalej len „autorský zákon“), uchádzač udeľuje verejnému obstarávateľovi bezodplatne dňom nadobudnutia vlastníctva diela/štúdie licenciu podľa § 65 autorského zákona, a to výhradnú, neobmedzenú, v rozsahu uvedenom v § 19 ods. 4 autorského zákona, tak aby verejný obstarávateľ dielo mohol používať na vlastnú potrebu a za týmto účelom ho poskytovať aj tretím osobám, ako podklady pre plnenie úloh obstarávateľa. Obstarávateľ je tiež oprávnený tieto predmety duševného vlastníctva poskytnúť orgánom a organizáciám štátnej správy a územnej samosprávy, prípadne iným subjektom pre plnenie ich úloh vo všeobecnom verejnom záujme.

 

9.         Spoločný slovník obstarávania (CPV)

71241000-9 Štúdia realizovateľnosti, poradenská služba, analýza

 

10.       Možnosť rozdelenia zákazky

Zákazku nemožno rozdeliť. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky.

 

11.       Variantné riešenie

            Variantné riešenie sa nepripúšťa.

 

12.        Predpokladaná hodnota zákazky

54.000,00,- EUR bez DPH (slovom päťdesiatštyritisíc eur bez DPH)

 

13.       Jazyk

Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku a tiež proces verejného obstarávania bude zrealizovaný v slovenskom jazyku.

 

14.       Lehota / miesto na predkladanie ponúk:

14.1      Lehota na predloženie ponúk je do 18.05.2020 do 12:00 hod.

14.2      Ponuky sa doručujú v listinnej podobe v uzavretých obálkach s uvedením názvu a sídla verejného obstarávateľa a obchodného mena/názvu a sídla/miesta podnikania uchádzača a s označením hesla „SÚŤAŽ – „Poliklinika Senec“ – NEOTVÁRAŤ“ poštou, alebo osobne na adresu sídla verejného obstarávateľa uvedenú v bode 1. tejto výzvy taktiež v uzatvorenej obálke.

Rozhodujúci je termín doručenia ponuky verejnému obstarávateľovi, nie termín podania ponuky na poštovú prepravu.

14.3      Uchádzač je svojou ponukou viazaný do 15.07.2020.

14.4      Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša výhradne uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. Ponuky doručené verejnému obstarávateľovi sa uchádzačom nevracajú. Zostávajú ako súčasť dokumentácie verejného obstarávania.

 

15.       Cena

15.1      Verejný obstarávateľ požaduje stanoviť cenu predmetu zákazky dohodou zmluvných strán podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.

15.2      Na predmet zákazky verejný obstarávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.

15.3      Uchádzač nacení ponuku tak, aby zahŕňala všetky súvisiace náklady, chýbajúce položky nacení a doplní tak, aby bolo dielo funkčné.

15.4      Ponuky sa predkladajú na celý predmet zákazky s uvedením ceny v eurách bez DPH, ceny v eurách vrátane DPH a informáciou, či je uchádzač platiteľom DPH.

15.5      Cena za predmet zákazky je maximálna, pričom musí zahŕňať všetky plnenia nevyhnutné pre riadne splnenie predmetu zákazky.

 

16.       Návrh zmluvy

Návrh Zmluvy o dielo bude verejný obstarávateľ požadovať len od úspešného uchádzača.

 

17.       Podmienky financovania predmetu zákazky

17.1      Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku.

17.2      Preddavky nebudú úspešnému uchádzačovi poskytované.

17.3      Fakturácia – lehota splatnosti faktúr je 14 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia.

 

18.       Podmienky účasti a doklady požadované verejným obstarávateľom

Uchádzač predloží okrem požiadaviek uvedených v bodoch 6. a 7. tejto výzvy aj doklad o oprávnení poskytovať služby (Výpis z Obchodného registra SR, Výpis zo Živnostenského registra SR a pod.). Uchádzač môže predložiť aj neoverenú kópiu dokladu.

 

19.       Kritériá na hodnotenie ponúk

19.1      Pre účely vyhodnotenia sa použije celková navrhovaná cena bez DPH, u neplatiteľov DPH celková cena. Víťazom sa stane ten uchádzač, ktorý navrhne za predmet zákazky najnižšiu celkovú cenu bez DPH, resp. u neplatiteľov DPH cena konečná. Poradie ostatných uchádzačov sa stanoví podľa výšky ponukových cien.

19.2      Ak úspešný uchádzač zo závažných dôvodov neuzatvorí zmluvu na predmet zákazky alebo nedodrží podmienky vyhláseného verejného obstarávania, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvný vzťah s uchádzačom, ktorý sa umiestnil pri vyhodnotení ponúk za úspešným uchádzačom ako ďalší v poradí.

 

20.       Ďalšie informácie verejného obstarávateľa

Výsledok z verejného obstarávania bude písomne oznámený všetkým uchádzačom, pričom úspešnému uchádzačovi sa oznámi prijatie ponuky a neúspešným uchádzačom sa uvedie dôvod neprijatia ich ponuky.

 

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena najúspešnejšej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených obstarávateľom na predmet zákazky a zároveň právo zrušiť súťaž, ak sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých bola vyhlásená a tiež v prípade, ak ani jeden uchádzač nesplnil podmienky účasti vo verejnom obstarávaní.

 

 

 

V Senci dňa 15.04.2020

 

 

 

 

.............................................................

                                                                                              Ing. Dušan Badinský

                                                                                                  primátor mesta

 

 

 

 

 

Prílohy:

Príloha č. 1       Opis predmetu zákazky

Príloha č. 2       Návrh na plnenie kritérií

 

Príloha č.1      Opis predmetu zákazky

 

 

Výzva na vypracovanie štúdie uskutočniteľnosti,

prevádzkového modelu a modelu financovania

projektu „Poliklinika Senec

 

 

1.         Zdravotníctvo – súčasný stav v meste Senec

V Senci sa nachádza jedno zdravotnícke zariadenie typu polikliniky, kde sú sústredení takmer všetci odborní lekári. Všeobecnú starostlivosť pre dospelých, deti a dorast, ako i špecializovanú zdravotnú starostlivosť obyvateľom mesta poskytujú viaceré ambulancie, sústredené v budove seneckej polikliniky na Nám. 1. mája č. 6. Okrem toho sa zdravotná starostlivosť zabezpečuje aj ambulanciami umiestnenými individuálne v rôznych priestoroch, napr. v obytných blokoch, v parteroch bytových domov, v novovybudovaných polyfunkčných priestoroch na území celého mesta, prípadne v rodinných domoch. Mesto Senec nemá nemocničné lôžkové zariadenie.

 

V roku 2018 sa v Senci nachádzalo 71 ambulancií: 14 stomatologických (zubné lekárstvo), 11 praktických (všeobecných) lekárov pre dospelých, 5 praktických pre deti a dorast, 4 gynekologické a 37 rôznych špecialistov. Súčasťou mestskej polikliniky (Námestie 1. mája č. 6) je 34 ambulancií. Mimo polikliniky sa nachádza 12 stomatologických ambulancií (zubné lekárstvo), 4 praktickí (všeobecní) lekári pre dospelých, 1 praktický (všeobecný) lekár pre deti a dorast, 4 gynekologické a 16 rôznych špecialistov. Najrovnomernejšie sú rozmiestnené stomatologické ambulancie, nasledujú gynekologické. Praktickí (všeobecní) lekári sú koncentrovaní do centra mesta. Záchranná zdravotná služba ZZS Senec RLP sídli na Svätoplukovej ulici.

 

Dostupnosť obyvateľov Senca k najbližšej nemocnici v Bratislave – Ružinove je za ideálnych podmienok a pri použití diaľnice 18-24 minút. V prípade rannej dopravnej špičky sa môže natiahnuť aj na 40 minút! Približne rovnaké hodnoty dosahuje dostupnosť Fakultná nemocnica v Trnave, ako aj Nemocnica Modra, ktorá však nedisponuje vybranými druhmi oddelení. Počas dopravných špičiek je to v oboch prípadoch nad 30 minút. Nemocnice v Galante a Dunajskej Strede sú dosiahnuteľné do 30 až 40 minút.

 

(Zdroj:    Program hospodárskeho rozvoja a sociálneho rozvoja Mesta Senec na roky 2019 – 2028)

 

2.         Predmetom zákazky je vypracovanie štúdie uskutočniteľnosti projektu „Poliklinika Senec“ s prípravou alternatív prevádzkového modelu ako aj modelu financovania projektu.

 

Štúdia uskutočniteľnosti by mala obsahovať podrobný popis a hodnotenie existujúceho stavu, ako podklad pre prípravu a návrh alternatív prestavby/rekonštrukcie existujúcej polikliniky alebo výstavby novej polikliniky, ako aj prípravu alternatív prevádzkového modelu a modelu financovania. Zadávateľ sa v rámci prípravy projektu zaujíma aj o možnosť získania čo najvýhodnejšieho financovania. Štúdia uskutočniteľnosti by sa mala zamerať na finančnú a ekonomickú analýzu a detailnú prípravu podkladov pre následné vypracovanie samotnej architektonickej štúdie/návrhu polikliniky. Štúdia by mala pre zadávateľa poskytnúť kvalifikované posúdenie min. dvoch alternatív možného prevádzkovania zdravotníckeho centra/strediska okresného významu vrátane jeho medicínskej časti ako aj finančného zabezpečenia plánovaného projektu. V rámci finančného zabezpečenia projektu zadávateľ očakáva vypracovanie finančnej analýzy, ktorá zohľadní skutočné finančné výdavky a príjmy a bude základným predpokladom pre overenie, či je projekt potrebné spolufinancovať a tiež východiskom pre posúdenie udržateľnosti projektu, t.j. či bude na projekt po jeho realizácii zabezpečený dostatok finančných prostriedkov ako aj ekonomickú analýzu, ktorej účelom bude, že navrhovaný projekt je spoločensky návratný a v najlepšej možnej miere napĺňa stanovené ciele verejnej politiky na základe porovnania speňažených ale aj nespeňažených hmotných a nehmotných prínosov s nákladmi. Zadávateľ taktiež očakáva od spracovateľa sprostredkovanie kontaktov s prípadnými investormi resp. bankovými inštitúciami interesujúcimi sa o investíciu do takéhoto projektu, príp. podpora pri vyjednávaniach s bankami, ktoré by mali viesť k zabezpečeniu finančných prostriedkov z úverových zdrojov. Štúdia by mala nastaviť aj rámcový harmonogram daného projektu od fázy prípravy po realizáciu a kolaudáciu projektu „Poliklinika Senec.

 

Štúdia uskutočniteľnosti musí byť spracovaná v takom rozsahu, aby bola dostatočným výpovedným vstupom pre budúceho projektanta na návrh jednotlivých alternatív technicko/architektonického a cenového riešenia.

 

3.         Návrh zariadení zdravotníctva

Súčasné priestory v poliklinike sú nedostatočným riešením pre navrhovaný rozvoj mesta. Štúdia uskutočniteľnosti by mala pripraviť a vyhodnotiť alternatívne možnosti výstavby polikliniky v meste Senec, a to buď dobudovaním existujúceho objektu polikliniky formou prístavby, nadstavby, alebo výstavbou úplne novej polikliniky, prípadne nemocnice menšieho typu v meste Senec.

 

Prípadné vybudovanie/prevádzkovanie nemocnice v Senci vyhodnotiť aj s možnosťou zaradenia do siete št. nemocníc, alebo možnosť fungovania ako mestskej nemocnice so všetkými povinnosťami a za vlastné financie, alebo ako súkromná nemocnica.

 

Pri variante výstavby úplne novej polikliniky je nutné vyhodnotiť aj potrebu veľkosti pozemku a jeho kúpy a umiestnenie navrhnúť do dobre prístupného urbanizovaného celku s občianskou vybavenosťou.

 

Ak by sa uvažovalo s rekonštrukciou (prístavba/nadstavba) jestvujúcej polikliniky, vzhľadom na priestorové možnosti bude treba riešiť podzemné parkovanie. Nakoľko je v tomto území veľký počet vzrastlých stromov, rôznych šácht a inžinierskych sietí pred objektom, je potrebné zvážiť aká je spoločenská hodnota drevín a koľko budú stáť všetky preložky sietí ktoré sa tam nachádzajú.

 

Poliklinika by mala ponúknuť sústredené špecializované ambulancie v nadväznosti na lekárov primárneho kontaktu s možnosťou vytvorenia moderných foriem zdravotnej starostlivosti. Ide napríklad o jednodňovú chirurgiu, chýbajúce sociálne služby v meste (formu zariadenie pre seniorov, ktorá spadá do kompetencie miest a obcí; denný stacionár pre dôchodcov, rehabilitačné stredisko, krízové stredisko,...) a v neposlednom rade dobrú prístupnosť a dostatočné parkovanie. Projekt by mal definovať aj ďalšie alternatívy služieb v objekte polikliniky.

 

4.         Požiadavky na „Polikliniku Senec

Mesto Senec ako okresné mesto potrebuje modernú polikliniku, ktorá spĺňa ekologické štandardy s bezbariérovým prístupom, s možnosťou drobných stavebných úprav priamo pre konkrétnu ambulanciu (odbornosť), s priestorom pre lekáreň, ktorá bude otvorená počas celých ordinačných hodín vrátane ordinačných hodín pohotovosti, s priestorom pre menší bufet, s kvalitnou vzduchotechnikou, s modernými IT technológiami, ako je napr. elektronicky vyvolávací systém v čakárňach, s parkoviskom vyhradeným pre lekárov a pacientov polikliniky, ambulantná pohotovostná služba, pohotovosť, ktorá by počas ordinačných hodín mohla slúžiť ako denný infúzny stacionár.

Zároveň by nové zdravotnícke centrum/stredisko malo ponúknuť priestory lekárom, ktorí majú ambulancie mimo súčasnej polikliniky, aby občania mali všetky zdravotnícke služby pod jednou strechou.

 

V novej „Poliklinike Senec“ by mali pacienti nájsť všeobecných lekárov pre dospelých, pediatrov, internistu, kardiológa, gynekológa, fyzioterapeuta, ortopéda, imuno-alergológa, chirurga, diabetológa, ORL, urológa psychiatra, logopéda, neurológa, kolonoskopiu a gastrofibroskopiu, laboratórium, zubára, pneumológa, gynekológa, RTG pracovisko, CT, pracovisko MR, klinického psychológa či ďalších špecialistov. Ich počet by sa mal odvíjať od nárastu počtu obyvateľov mesta Senec vrátane spádových oblastí okresu mesta Senec – pričom obvody sú dané počtom 2 000 obyvateľov na lekára.

 

Vzhľadom k tomu, že obyvateľstvo okresného mesta sa neustále rozrastá a zákonite aj starne, v štúdii uskutočniteľnosti sa treba zaoberať aj so zriadením zariadenia pre seniorov rodinného typu, nie veľkokapacitného zariadenia, prípadne domova sociálnych služieb, ako aj so zriadením zariadenia opatrovateľskej služby. Takéto sociálne zariadenia ako súčasť zdravotníckeho zariadenia (polikliniky Senec) majú svoje opodstatnenie, nakoľko v sociálnych službách sa poskytujú aj určité druhy zdravotníckych výkonov, ktoré by mohli byť poskytované obvodnými lekármi a odborným personálom.

 

            Celá štúdia uskutočniteľnosti musí vychádzať z platných právnych predpisov ako aj chystaných zmien v zdravotníctve.

 

5.         Prevádzkový model

Pripraviť alternatívy prevádzkového modelu a fungovania s návrhom jednotlivých činností, ktoré bude poliklinika poskytovať (medicínska časť). Vyhodnotiť alternatívy prevádzkovania mestom Senec alebo súkromným sektorom vrátane vybavenia/zariadenia ambulancií.

 

6.         Finančná analýza

Pripraviť finančný plán projektu a možnosti získania čo najvýhodnejšieho financovania z pohľadu využitia eurofondov, vlastných, resp. úverových zdrojov. Zhodnotenie požadujeme vyhodnotiť nielen z pohľadu úrokovej miery, ale aj iných faktorov ako napríklad celková dĺžka úveru, odklad splácania istiny úveru, záťaž na peňažný tok mesta (cashflow), vplyv na termín realizácie, atď.. Navrhnúť odporúčania vhodných finančných inštitúcií, ktoré sú schopné poskytnúť financovanie na takýto typ projektu a pomôcť s ich oslovením. V prípade využitia úverových zdrojov pripraviť model na posúdenie výhodnosti úverov z jednotlivých finančných inštitúcií, na základe ktorého sa vyberú maximálne tri finančné inštitúcie, s ktorými bude mesto potencionálne ďalej jednať. Zabezpečiť podporu pri príprave materiálov potrebných na posudzovanie projektu vybranými finančnými inštitúciami.

 

7.         Záver

Výstupom štúdie uskutočniteľnosti musí byť analýza a porovnanie jednotlivé variant a ich kombinácie vychádzajúce z možnosti prestavby/prístavby existujúcej polikliniky alebo výstavby novej polikliniky, prevádzkového modelu, vrátane medicínskej časti a modelu financovania jednotlivých navrhovaných variant/kombinácii.

Štúdia sa musí zaoberať aj rámcovým harmonogramom od fázy prípravy po realizáciu a kolaudáciu jednotlivých navrhovaných riešení projektu „Poliklinika Senec.

Štúdia uskutočniteľnosti musí byť spracovaná v takom rozsahu, aby bola dostatočným výpovedným vstupom pre Mesto Senec, na základe ktorého sa dokáže rozhodnúť pre výsledný variant novej Polikliniky Senec ako aj dostatočným podkladom pre budúceho projektanta na návrh jednotlivých alternatív technicko/architektonického a cenového riešenia.

 

 

 

Príloha č. 2                               Návrh na plnenie kritérií

 

Verejný obstarávateľ:          Mesto Senec, Mierové námestie č. 8, 903 01   Senec

                                               IČO: 00 305 065

 

Názov predmetu zákazky:  Vypracovanie štúdie uskutočniteľnosti,

prevádzkového modelu a modelu financovania projektu

„Poliklinika Senec

 

Obchodné meno uchádzača:         ........................................................................

adresa alebo sídlo uchádzača:      ........................................................................

IČO:                                                   ........................................................................

kontaktná osoba:                             ........................................................................

telefón:                                             ........................................................................

e-mail:                                               ........................................................................

 

 

Návrh na plnenie kritérií

Celková cena na poskytnutie služby – Vypracovanie štúdie uskutočniteľnosti, prevádzkového modelu a modelu financovania projektu „Poliklinika Senec

 

 

                                               v EUR bez DPH         .........................................

                                               v EUR vrátane DPH  .........................................

 

 

Poznámka:       Ponuka sa predkladá na celý predmet zákazky s uvedením ceny v eurách bez DPH, ceny v eurách vrátane DPH a informáciou, či je uchádzač platiteľom DPH. Uchádzač nacení ponuku tak, aby zahŕňala všetky súvisiace náklady a aby bolo dielo funkčné.

 

Predložením ponuky zároveň čestne prehlasujem, že ako uchádzač nemám uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.

 

 

 

V ...................................... dňa ...................

 

 

 

 

................................................................

Podpis uchádzača, pečiatka