PONUKA PRÁCE - Projektový manažér MsÚ Senec
Mesto Senec zastúpené primátorom mesta Ing. Pavlom Kválom prijme do pracovného pomeru na obsadenie pracovnej pozície:
„Projektový manažér“.
Miesto výkonu práce: Mestský úrad Senec, Mierové námestie č. 8, Senec;
Druh pracovného pomeru: na 1 rok s možnosťou predĺženia na dobu neurčitú;
Termín nástupu: ihneď, prípadne dohodou;
Kvalifikačné predpoklady a iné predpoklady:
· ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa;
· prax na pozícii projektového manažéra alebo ekvivalentnej pozícii min. 2 roky výhodou;
· znalosť a skúsenosť s prípravou a implementáciou projektov financovaných z európskych, národných, regionálnych a lokálnych grantov prednostne na realizáciu investičných zámerov - stavebných prác;
· informatívna znalosť príslušnej legislatívy pre verejnú správu vrátane samosprávy a tiež zákona o VO;
· znalosť anglického alebo nemeckého jazyka - výhodou;
· pokročilá znalosť práce s počítačom – kancelársky balík Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, internet atď.), elektronická komunikácia
· bezúhonnosť v zmysle zákona č. 552/2003 Z.z.;
· vodičský preukaz skupiny „B“;
Osobnostné predpoklady:
· samostatnosť, vysoké pracovné nasadenie, schopnosť organizovať a plánovať prácu kolektívu ľudí spolupodieľajúcich sa na realizácii projektu, komunikatívnosť, dobré vyjadrovacie a argumentačné schopnosti; ochota učiť sa nové veci;
· koncepčné a analytické myslenie, schopnosť rozhodovať a navrhovať možné postupy a riešenia, presnosť a zodpovednosť; schopnosť pracovať pod tlakom a v tíme;
Náplň práce:
· monitorovanie a vyhľadávanie možností získania finančných zdrojov na realizáciu prednostne investičných zámerov mesta;
· vypracovávanie žiadostí o podporu/dotáciu na realizáciu projektov, dohľad nad ich realizáciou, tak aby prebiehali v súlade s podmienkami ustanovenými poskytovateľmi; koordinácia práce zainteresovaných subjektov podieľajúcich sa na realizácii schválených projektov z nenávratných finančných príspevkov z fondov EU a iných zdrojov;
· zabezpečovanie platobných procesov a finančná kontrola realizovaných projektov;
· spolupráca na príprave podkladov pre verejné obstarávanie a na vypracovávaní projektových dokumentácií;
· spolupráca na príprave a vyhodnocovaní plnenia úloh vyplývajúcich zo strategických dokumentov mesta a ich premietnutie do zásobníka projektov, na ktoré sa potom vyhľadávajú možnosti na získanie nenávratných finančných prostriedkov (EŠIF, národné, regionálne alebo lokálne granty);
Platové podmienky: 8. platová triedy v zmysle zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v z. n. p. s možnosťou osobného ohodnotenia;
Zamestnanecké výhody a benefity:
v zmysle platnej kolektívnej zmluvy 13. a 14 plat; odmena pri životnom jubileu 50, 60 rokov; zvýšená výmera dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákonníka práce; 2 dni voľna v kalendárnom roku na regeneráciu; príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie; finančný príspevok na stravu v hodnote 4,20 €; po uplynutí zákonom stanovenej lehoty poskytovanie rekreačných poukazov;
Zoznam požadovaných dokladov:
· profesijný štruktúrovaný životopis zameraný na riadiacu a odbornú prax (vrátane referencií minimálne formou telefonického kontaktu), vlastnoručne podpísaný;
· overená fotokópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (pri vzdelaní získanom v zahraničí doložiť doklad o vzdelaní na výkon povolania v súlade so zákonom č. 422/2015 Z. z. o uznávaní dokladov o vzdelaní a o uznávaní odborných kvalifikácií a o zmene a doplnení niektorých zákonov, príp. stanovisko Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR o uznaní dokladu o vzdelaní pre výkon povolania, vydané pred 1.1.2016), prípadne aj kópie dokladov o absolvovaní iného vzdelania;
- čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých údajov uvádzaných v životopise;
· písomný súhlas uchádzača so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a nariadení EU o GDPR pre potreby výberového konania (podpísaný vlastnou rukou);
· údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa § 10 ods. 4 písm. a) zákona č. 330/2007 Z. z o registri trestov;
Dátum a miesto podania žiadosti:
Písomnú žiadosť spolu s požadovanými dokladmi je potrebné doručiť najneskôr do 15.02.2023 osobne do podateľne Mestského úradu, poštou na adresu Mestský úrad, Mierové námestie č. 8, 903 01 Senec alebo mailom na adresu maczeakovaj@senec.sk.
Mesto Senec si vyhradzuje právo pozvať na osobný pohovor len uchádzačov, ktorí na základe predložených dokladov spĺňajú požadované požiadavky.
Uchádzači budú na výberové konanie pozvaní elektronickou poštou (e-mail).
Bližšie informácie o pracovnom mieste: Mgr. Angelika Matlohová, vedúca útvaru projektového riadenia, kontakt: 0910 990 976, e-mail: matlohovaa@senec.sk.